Zoho Workerly - Hantering av tillfällig arbetskraft
Planera, hantera och schemalägg anställda. Gör det möjligt för byråer att hantera sina klienter, planera arbetsschema beroende på
klientens krav och önskemål, skapa tidsscheman och skicka fakturor. Allt i ett och samma system.
Säg goodbye till manuella sökningar med Workerly
Zoho Workerly´s AI-baserade sökning sker automatiskt och matchar en lista av tillfälliga jobb baserade på olika kriteria. Ni sparar tid och förenklar sökning efter lämpliga kandidater för er klient.
Multichannel CRM
.
Sales Performance
Mät och hantera. Förkonstruerade och anpassningsbara KPI visar dig var ditt team utmärker sig och där de kan använda mer träning. Håll dina försäljnings- och marknadsföringsgrupper i samarbete genom att samordna dina marknadsföringsinsatser från insidan av Zoho CRM. Jämför dina annonsutgifter med dina försäljningsintäkter för att se hur toppen av tratten påverkar ditt resultat.
Automation & AI
När ditt säljteam växer måste du se till att de säljprocesser ni har utformat kan delas upp och att samma uppmärksamhet ges till rätt kunder och leads. Zoho CRMs Blueprint hjälper till att alla i ditt team följer rätt process, även när du inte tittar. Arbetsflöden och makron hjälper dig att automatisera era dagliga aktiviteter, medan Zia-den nya AI-drivna försäljningsassistenten hjälper er.
CRM on the go.
Stay connected and in the know. Zohos Mobile Edition ger dig direkt tillgång till kundinformation och försäljningsaktiviteter på din iPad, iPhone och Android-enheter.
Sales Productivity
Från kontakt till avslut. Minska tiden det tar för era leads att gå igenom den vanliga säljprocessen med avancerad sales force automation. Använd Zoho CRM för att fånga pipeline-information direkt från din webbplats, schemalägga efterföljande påminnelser för ditt säljteam och skapa anpassade rapporter för att prognostisera trender. Din tid är värdefull; spendera det på saker som spelar roll.
Automate sales and increase productivity.
Ge ditt team verktygen för att sälja smartare. Zoho CRM fångar leadinformation direkt från din webbplats, schemalägger uppföljningsåtgärder och genererar anpassade rapporter för att prognostisera trender. Genom att automatisera rutinerade uppgifter kan du spendera tid på det som är viktigt: att skapa kontakter, bygga relationer och stänga erbjudanden. Öka din produktivitet utan att öka din personalstyrka.
Vad är CRM?
CRM betyder "Customer Relationship Management".
Historiskt har dessa system i allmänhet kallats "Säljstödssystem" , men idag har CRM-systemen en bredare betydelse. De ursprungliga CRM-systemen hade som främsta syfte att ha ett samlat grepp om kunderna och information om dessa. Som en effekt av detta tillkom möjligheten att registrera möten med påminnelser, planera nästa säljkontakt, skriva noteringar och lägga in aktiviteter. Man kan säga att de första riktiga CRM-system började komma i slutet på 1990-talet. CRM-systemen var i de flesta fall baserade på en lokal installation både på egen server och lokala desktops. De krävde ofta mycket underhåll och var ganska stelbenta i sin lösning. De fyllde dock sin funktion som ersättare för personliga kalkylark som var ganska vanligt tidigare. Numera finns molnetbaserade lösningar som är mycket effektiva och prisvärda. Det är främst under de senaste åren som de har blivit riktigt bra, samt att marknaden mognat för denna forma av CRM-system. Har man många kontor eller en internationell verksamhet finns det enorma möjligheter med dessa CRM-system.