Zoho CRM konsult hjälper er med bra lösningar och processer
Ordet CRM betyder "Customer Relationship Management". Med ett annat ord skulle man kunna säga "Relationsmarknadsföring".
Vad innebär det?
Definitionen i Wikipedia är följande:
Customer relationship management (CRM), eller kundvård, omfattar styrning, organisering och administration av kunder och kundrelationer i ett företag. Detta omfattar arbetsprocesser med tillhörande affärssystem för IT-stöd. Exempelvis kan CRM omfatta kundstöd (annat namn är kundsupport) och kundregister. CRM är inte en programvara utan snarare en process som påverkar organisationen i ett företag och ska leda till bättre kundrelationer. se länk till källa påwiki
Nedan ser ni några exempel på vad CRM är för något.
Nå ut till prospects vid rätt tillfälle, engagera dem i varje led och moment
och slutför deals på ett smartare sätt.
Beskrivning vad en CRM konsult kan göra för er
En Zoho-konsult är en specialist med bred erfarenhet och kompetens. En CRM-konsult kan anlitas som projektledare för ett företags CRM-system. Detta innebär t ex implementering av system, arbete med kunders CRM-processer, både vid uppstart och under löpande verksamhet. Som partner och konsult för Zoho och dess appar har vi ett bredare fält där vi kan hjälpa våra kunder med det mesta inom Sales- och Marketing automation. det kan vara integrationer och anpassningar till andra Zoho, såsom Projekt och Sales IQ. Oftast är CRM-systemet navet i kundernas verksamhet. det är därför viktigt att ni väljer en konsult och partner som har en bra bakgrund, erfarenhet oh kunskap på just er val av CRM-system och andra system. Wedelroos arbetar idag enbart med Zohos system för att vara fokuserade på lösningar här.
Fullt av funktioner, innehåll och möjligheter